vrijdag 28 maart 2014

Verveling

Goedemorgen mensen.

Het moment is er weer om opnieuw een stukje te plaatsen.
Deze keer over iets waar veel Dcders denk ik ook vaak last van hebben.
Namelijk verveling.

Tegenwoordig heb ik hier nog al snel last van.
Namelijk verslapt mijn aandacht nog al snel.
Hier heb ik vaak last van in deze periode van het jaar.

Als mijn aandacht af neemt is de uitdaging van de opdracht er ook uit.
Dat is best vervelend want vaak zijn dit verplichte opdrachten.
Met als gevolg dat het heel lang duurt voor dat ik het af heb.
En dat terwijl het vaak heel weinig tijd kost.

Zo af en toe gebeurt het zelf dat ik het dan helemaal niet meer doe.
Maar mensen begrijpen vaak niet hoe dit komt.
Dat is best vervelend want dit heeft al vaak voor irritatie gezorgd.
Dit terwijl ik hier niks aan kan doen.

Volgens artsen is dit ook een combinatie probleem.
Een dan wel van mijn adhd en dcd.
Daarom gebruik ik nu rithalin en dan gaat het gelukkig wel beter.

Fijne dag verder blog volgers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten