maandag 24 maart 2014

Eind stage

Hallo blogvolgers,
 
Hierbij weer eens een berichtje van mijn kant.
Inmiddels heb ik mijn stage bij een verzekeringsbedrijf afgerond.
 
Nu loop ik inmiddels al tegen het einde van mijn opleiding aan.
Dit betekend dat ik nog 1 eindstage moet doen.
 
Deze zou ik moeten lopen bij een bank of financieel advieskantoor.
Dit nam voor mij best wat spanning mee om daar op te gaan solliciteren.
Namelijk gezien het feit dat ik toch anders ben dan andere leeftijdsgenoten.
 
Inmiddels heb ik wel een bedrijf  gevonden waar ik deze laatste stage mag gaan lopen.
Namelijk bij een makelaarskantoor.
Deze verstrekken ook  hypotheken, de kerntaak die ik daar dan nog mag uitvoeren is het correct ontvangen van de klanten en deze ook op een correcte manier helpen met eventuele vragen.
 
Dit lijkt mij best spannend.
Maar wel heb ik er veel zin in.
In korte lijnen weten ze wel dat er wat speelt.
Echter wil ik wel dat mijn mentor ze het ook nog kenbaar maakt.
 
Zo hoop ik eventuele problemen te kunnen voorkomen.
Dit met name omdat ik niet de zelfde fout wil maken als die ik eerder al heb gemaakt.
 
Nu ga ik weer stoppen voor dit stukje en weer opletten in de les.
 
Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn blog op eventuele reactie zou ik dan ook reageren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten