woensdag 26 maart 2014

Gatenkaas rooster

Hierbij weer een nieuw stukje tekst op mijn blog.

Deze week heb ik een Gatenkaas rooster.
En dan is vandaag toch wel een dieptepunt.

Dit komt omdat 1 van mijn kerndocenten deze week er niet is.
Het gevolg hier van is dus dat deze week ons hele rooster op de kop wordt gegooid.

Vanochtend was ik de eerste 2 uur vrij.
Dan heb ik nu een les van 45 minuten.
Aansluitend een pauze van 25 minuten.
Daarna hebben we weer 2 uur les, gevolgd door weer een pauze van 35 minuten.
Om daarna af te sluiten met nog een uurtje les.

al met al duurt mijn pauze langer dan mijn lessen.
En de rest van de uren moeten wij volgende week in eigen tijd in halen.
Het probleem nu is dat wij gewoon voor ons zelf in het lokaal bezig moet.

En dan vinden ze het ook nog raar dat je geen goede motivatie hebt.
lang leve de mbo opleiding.

Zo weer genoeg geklaagd voor vandaag nu maar genieten van het weer.

Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten