dinsdag 25 maart 2014

Lastige docenten

Deze keer een bericht over een algemeen probleem.
 
Jullie kennen het allemaal wel denk ik lastige docenten.
En dan bedoel ik niet lastig als van streng met huiswerk.
Maar lastig als in de zin van geen begrip hebben voor een situatie.
 
Vandaag was dit bij mij het geval.
Namelijk tijdens het uur Nederlands gingen wij examens lezen oefenen.
Zelf zit ik op het mbo maar moet het examen op eindexamen niveau van Havo doen.
Op zich zelf al iets raar wat mij betreft.
 
Echter toen ik de tekst kreeg was deze erg klein.
Ik denk letter grote 8 of zo.
Dus vroeg ik daarom ook om een dyslexie exemplaar.
En van af daar begon het probleem eigenlijk.
 
Allereerst was dit niet aanwezig en moest ik maar wat beter lezen.
Echter kreeg ik hier geen extra tijd voor.
En toen ik aangaf de vraag niet te snappen, kreeg ik het volgende te horen.
Doe niet zo moeilijk want je weet best wat er staat.
 
En dan vinden ze het raar dat je boos word.
Gevolg was dat ik de les ben uitgelopen om te kalmeren.
Echter eenmaal terug gekomen kreeg ik nogmaals een preek van mijn docent.
En wel gezien het feit dat ik te agressief zou zijn.
 
Of terwijl niet echt een top dag maar ja.
De zon die schijnt dus we gaan weer mooi door.
 
Groetjes mensen van het goede leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten