dinsdag 1 april 2014

Gestart met zenuwen op de eindstage...!!!

Goedemorgen lezers,

Hierbij weer een nieuwe post op mijn blog.
Zoals jullie laatst al hadden kunnen lezen, moet ik een eind stage gaan lopen.
Deze plek heb ik inmiddels gevonden bij een makelaarskantoor.

Hier ben ik gisteren dan ook gestart.
Voor dat ik die kant op ging was ik ontzettend nerveus.
Dit omdat ik niet wist wat ik kon verwachten en daar niemand kende.

Eenmaal aangekomen bij het bedrijf viel de spanning eigenlijk bijna direct al weg.
Dit kwam omdat ik opgevangen werd door een collega.
En die begon gelijk al te dollen.
Dit zorgde er dus ook gelijk voor dat ik mij wat meer op mijn gemak voelde

Eerst heb ik een rondleiding gehad en ben ik voorgesteld.
Vervolgens ben ik met mijn stage begeleider aan het werk gegaan.
Deze heb ik ook gelijk op de hoogte gebracht van mijn DCD.

Ze wist niet exact wat het in hield dus heb ik dat eerst uitgelegd.
Toen dat verteld was vond ze het geen enkel probleem.
En bieden ze me alle mogelijkheid om mij te ontwikkelen binnen hun bedrijf.

Zo kunnen spannende dagen achteraf toch wel heel goed uitpakken.
Dus mensen geniet gewoon van de dingen die op je pad komen.
En ga er gewoon voor dan valt het vaak wel mee.

Ciao!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten